VVD Lansingerland

#1 Matthijs Machielse

Aan de slag voor prettig wonen in Lansingerland.

Woensdag 16 maart is het zover: dan zijn er de gemeenteraadsverkiezingen voor de periode van 2022 tot 2026. Het is belangrijk dat je gaat stemmen want de gemeenteraad gaat over jouw directe omgeving, jouw straat, jouw buurt, jouw gemeente. Het is daarom goed dat je een verstandige keuze maakt voor een partij die zich hard maakt voor prettig wonen:

• – betaalbare woningen,
  • – bruisende dorpscentra en
  • – ruime mogelijkheden voor fijn sporten en ontspannen.

Die partij is de VVD Lansingerland. Dat is nog niet alles. De VVD is ook de partij die bijvoorbeeld gaat voor:

• – de laagste lokale lasten vergeleken met andere partijen. Dat lukt door ons belastinggeld verstandig te besteden.
  • – dag en nacht veilig kunnen winkelen, op een terras kunnen zitten of rond kunnen lopen. Daarom willen we bijvoorbeeld permanent cameratoezicht in de centra en op hotspots.
Mijn activiteiten tot 16 maart:
Los van onze inzet bij alle verkiezingsdebatten en evenementen wil ik zoveel mogelijk in gesprek zijn met alle inwoners. Daarom ga ik elke zaterdag met ons team de wijken in. Misschien hebben we u al wel gesproken. Nog ideeën of wensen? Ik hoor het graag, mail mij op matthijs@machielse.com en we nemen het mee. Aan de slag voor prettig wonen in Lansingerland!